dinsdag 22 januari 2013

Yes, ik heb een blog!

Hallo...

Vandaag heb ik een dagje vrij van school.
En deze middag gebruik ik om een eigen blog te maken, met hulp van m'n moeder ;)
Die heeft nl. sinds een paar maanden ook een blog en dat leek me zo leuk!

Eerst zal ik me even voorstellen;
Ik ben Jorina, sinds afgelopen zaterdag 14 jaar :)
Ik heb een vader, moeder, broer, zus en zusje.
Creatief bezig zijn is één van m'n hobby's.
Graag werk ik met stof, vilt, kralen of papier.
Hier wat dingen die ik al eerder maakte;

Een hoes voor m'n agenda, gemaakt van tafelzeil...

verschillende sleutelhangers...

advocaat flessen versiert...

bloem gemaakt met een knifty knitter...

vilten bloemen (doosje xenos)



Op dit blog wil ik jullie laten zien wat ik allemaal maak.
Misschien krijgen jullie er nieuwe ideeën van!

Liefs Jorina






2 opmerkingen:

  1. Ha lieve Jortje van me! Je hebt een leuke site gemaakt. Ik ben natuurlijk je volger geworden; de eerste!
    Liefs, Mum

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom in blogland!!!Groetjes brigitte!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Groetjes,
Jorina