zaterdag 23 maart 2013

Slinger, kussentjes, armbanden en lipbalsem hoesje...

Hallo,

Daar ben ik weer eens... en ik ben zo blij!
Gisteren uit school zag ik dat ik de give-away bij Doortje Dartel heb gewonnen. 
Het blog van Doortje Dartel is de moeite waard om eens te kijken.
Vandaag heb ik een slinger (af)gemaakt. 
Ik was er al best lang geleden mee begonnen maar nu toch maar eens afgemaakt. 
Ik vind hem zelf echt super leuk geworden! 

Vlaggetjes slinger...

Nog even van dichtbij...

De kussentjes (rechts onderin) heb ik een poosje terug al gemaakt. met leuke strijkapplicaties van de action. 

kussentjes...

Wat ik pas ook heb gemaakt is een lipbalsem hoesje. 

dit is 'em geworden.

Ook heb ik er nog een met paars gemaakt voor mijn moeder.

Voor mijn verjaardag een poosje geleden had ik een breivork gehad, 
dus die moest ook uitgeprobeerd worden natuurlijk!
Ik heb 5 armbanden gemaakt... 4 voor mijzelf en 1 voor mijn zusje alleen die staat niet op de foto.

Armbanden gemaakt met een breivork.

Dat was het nu wel weer even... Volgende keer weer wat...

Groetjes






9 opmerkingen:

  1. meis meis wat ben jij goed in al je creatie;s zeg ♥♥♥ die vlaggenlijn is geweldig evenals al het andere

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Meid wat een fantasie en mooie creatie's....
    Ik ben via Jenneke binnengewaaid en meteen maar blijven hangen....
    Toedels

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijke vlaggenlijn,het rozenstofje is echt mijn favoriet!! En je kussen zijn prachtig geworden. Enne de breivork,veel van gehoord maar nooit mee gewerkt,is het een aanrader? Fijn weekend verder!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja, een breivork werkt heel makkelijk en je kan er bijv. ook koorden van maken of netzoals ik heb gedaan armbanden... en vast nog wel meer.

      Verwijderen
  4. Ik kom hier via Jenneke
    Jee wat een kanjer ben jij zeg.......die vlaggenlijn.......super ♥
    Ik ga je volgen, enne ik zal een link op mijn fb zetten voor je (blog zelf niet)
    Lieve groet Hester
    https://www.facebook.com/hester.horden

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jorina, ik kom hier weer via Jenneke haha :-)
    Je maakt prachtige dingen en keurig netjes ! heel leuk en ik woon ook in de Alblasserwaard :-)
    ik ga je volgen hoor meis, en als je zin hebt je bent van harte
    welkom op mijn blogje.
    http://ietsiepietsiekitschie.blogspot.nl/

    lieve groet, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jorina,

    Nou jij bent weer superleuk bezig geweest hoor!
    Ben benieuwd wat het volgende weer is!

    Groetjes!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh heerlijk creatief bezig geweest... Leuke dingen heb je gemaakt!!
    Ik ga je volgen en kom ook eens en kijkje bij mijn blog maken... Heb ook een give away lopen!!

    Grtjs Sylvia
    Bysyllys.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie vlaggetjes en kussen heb je gemaakt.Je hebt zo een mooie kamer.Ook de labellohouder vindt ik erg handig.Zelf ben ik hem altijd kwijt.Nu lekker vakantie.Tijd om weer eens iets met je handen te gaan doen.Weet je al wat je nu gaat maken?
    Liefs tante Gea

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Groetjes,
Jorina