woensdag 26 juni 2013

Nog een uiltje !

Vandaag wil ik jullie weer eens iets laten zien!
Dit keer een post-uiltje.
Al eerder haakte ik dit uiltje maar nu dus in andere kleuren.
(Het patroon is van haar)
Het is een cadeautje voor een vriendin.
Enne... ze is er erg blij mee!
En nu wil ze ook leren haken.


Vanmiddag was ik trouwens erg verrast toen ik thuis kwam!
Waarom? Moeten jullie hier maar eens kijken ;)
Dan zie je wel wat ik bedoel.
En als je daar toch aan het kijken bent; het is een leuk blog om te volgen.
Margaret, bedankt!

Groetjes Jorina



9 opmerkingen:

  1. Leuk dat je weer eens wat laat zien!
    Fijn dat ze het cadeautje leuk vond.
    Zelfgemaakt is altijd leuk om weg te geven, toch?!
    Liefs, Mum

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk uiltje! Hartstikke leuk cadeau. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, een uiltje in postkleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief postuiltje heb je gehaakt. Heel mooi. En graag gedaan! Je verdient het.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk wat jij allemaal maakt. Ga je volgen groetjes Evelyn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jorina,
    Dit uiltje is ook goed gelukt.Leuk,dan kan deze uil de post gaan bezorgen.
    Liefs tante Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal Hollands je uiltje. Mooi cadeau.leuk om te maken en om te geven! groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Jorina!
    Bedankt voor je reactie op mijn blog en gezellig dat je me volgt (doe ik nu ook bij jouw mooie blog !!)
    Wat een super schattig uiltje heb je gemaakt, echt mooi!!!

    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mijn pakje ontvangen? Super! :)
    Veel plezier ermee!
    liefs
    Emilia

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Groetjes,
Jorina