woensdag 25 september 2013

alweer een uiltje!!

hallo,

Ja ook bij mij is de school al weer even begonnen en ben dus ook niet zo veel meer op mijn blog te vinden maarja het moet hé..
Herinneren jullie je mijn teckel nog?? Hier kun je er nog over lezen.
Later heb ik er ook nog een uiltje bij gehaakt in de zelfde kleuren enz... hoe vinden jullie ze?

Net toen ik uit school kwam zag ik nog wat leuks, post voor mij!
Het was het boekje High tea haken wat ik op dit blog heb gewonnen!
Super toch!
Nog een keer heel erg bedankt!
En alle nieuwe volger: van ♥ ♥ welkom!
Nu ga ik weer gauw leren hoor!

Groetjes Jorina

8 opmerkingen:

  1. Wat leuk die sam en dat uiltje. Mooie kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk stel. Vanmiddag kon ik je foto niet zien, maar nu wel, wat een mooie kleurtjes! En succes met je schoolwerk. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig zo samen! Dat komen we in de natuur denk ik niet zo snel tegen! Mooi gem(h)aakt.Groet uit Oud Alblas

    BeantwoordenVerwijderen
  4. School neemt idd veel tijd in beslag.
    Maar ik had toch even de tijd om viavia op jouw blogje te belanden.
    Wat een leuk stel zo, erg leuk gedaan!
    Ik ga je volgen hoor.

    Liefs,
    www.twinklezcreations.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jorina,
    Je teckel en uiltje zijn heel leuk en grappig.
    Je hebt een mooi boekje gewonnen.Dan kom ik een keer thee bij je drinken met een lekker gebakje erbij.
    Liefs tante Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zoals altijd weer superleuk gemaakt!!
    Groetjes van tante Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Groetjes,
Jorina