dinsdag 15 oktober 2013

Give away

Hallo allemaal,

Omdat ik nu al best een tijdje aan het bloggen ben wil ik graag een give away doen.
Je kunt tot 31 oktober meedoen en dan zal ik op 1 november de winnaar bekend maken!
Maar ja... wat geef ik nu eigenlijk weg??



zoals je hierboven op de foto kan zien geef ik 
de fleurige letters HOME weg samen met 2 mini fotolijstjes, 
een vogel bladwijzer en een kikker meetlint.
Ik zou het heel leuk vinden als je mijn volger bent maar dat is niet verplicht.
En ja, ik vind het natuurlijk ook super leuk als je mijn give away op je blog, facebook o.i.d. zet.
O ja, en natuurlijk een reactie achterlaten maar dat lijkt me wel logisch.

Doei,
Groetjes Jorina

10 opmerkingen:

  1. Wat een leuke give away ! Ja hoor, ik doe graag mee, en er staat al een linkje op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zeg !Ik doe wel mee alleen moet je me even vertellen hoe ik een link maak op mijn blog!
    groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke give-away, hier doe ik graag aan mee. Als ik win kan ik 1 van de dochters zeker blij maken.
    Ik zal eerdaags een link op mijn blog zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke give away! die letters vind ik erg leuk dus doe ik graag mee! en zet een linkje op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik doe mee Jorina! Zal ook nog een link op mijn blog plaatsen, maar dat doe ik morgen even. gr. Hennie
    p.s. kijk ook op mijn blog voor een give away....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super zeg! Ik waag een kansje.
    Zal een linkje plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, dat zou super staan op mijn kamer!
    Ik waag een kans.

    Liefs,
    www.twinklezcreations.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hehe het is me hier oversee eindelijk gelukt om je te gaan volgen(computer probleempje denk ik).
    Zou graag mee doen maar woon niet in Holland. Geeft niets als je dat niet ziet zitten.
    Superleuk blog ennne ik ben dus heel niet creatief.
    Groet, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gezellige Give-Away, ik doe graag mee! Ik zet even een linkje op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Groetjes,
Jorina